Choisissez le Pass4Test, choisissez le succès. Le produit offert par Pass4Test vous permet à réussir le test IBM M2080-663. C'est necessaire de prendre un test simulation avant participer le test réel. C'est une façon bien effective. Choisir Pass4Test vous permet à réussir 100% le test.
Dans cette société de plus en plus intense, nous vous proposons à choisir une façon de se former plus efficace : moins de temps et d'argent dépensé. Pass4Test peut vous offrir une bonne solution avec une plus grande space à développer.
Pass4Test est un seul site web qui peut offrir toutes les documentations de test IBM M2080-663. Ce ne sera pas un problème à réussir le test IBM M2080-663 si vous préparez le test avec notre guide d'étude.
Votre vie changera beaucoup après d'obtenir le Certificat de IBM M2080-663. Tout va améliorer, la vie, le boulot, etc. Après tout, IBM M2080-663 est un test très important dans la série de test Certification IBM. Mais c'est pas facile à réussir le test IBM M2080-663.
Le test IBM M2080-663 est bien populaire dans l'Industrie IT. Donc il y a de plus en plus de gens à participer le test IBM M2080-663. En fait, c'est pas facile à passer le test si on n'a pas une formation particulière. Pass4Test peut vous aider à économiser le temps et les efforts à réussir le test Certification.
Selon les anciens test IBM M2080-663, la Q&A offerte par Pass4Test est bien liée avec le test réel.
Code d'Examen: M2080-663
Nom d'Examen: IBM (IBM Digital Marketing Optimization Sales Mastery v1)
Questions et réponses: 40 Q&As
M2080-663 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/M2080-663.html
NO.1 What are the two primary benefits for companies using Tealeaf?
A. Marketing placement and IT performance
B. IT performance and data analytics
C. Conversion and retention
D. Data analytics and retention
Answer: C
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NO.2 Which marketing channel does IBM Impression Attribution primarily influence?
A. Email marketing
B. Display advertising
C. Social media
D. Mobile channels
Answer: B
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Reference:http://www-03.ibm.com/software/products/us/en/impression-attribution/
NO.3 What is IBM Multichannel Analytics designed to help marketers achieve?
A. Push messaging across multiple marketing channels
B. Segmentation of marketing activities across web, mobile and social
C. One-to-one customer interaction across multiple channels
D. Improved insight via incorporation of offline data
Answer: C
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NO.4 The products in CBA Suite consists of all the following except:
A. cxReveal
B. cxView
C. cxResults
D. cxOverstat
E. cxImpact
Answer: A,C
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Reference:http://www-03.ibm.com/software/products/us/en/customer-behavior-analysis/
NO.5 The most persuading method to sell Tealeaf to prospects is:
A. Differentiate Tealeaf from competitors
B. Tell Tealeaf customer stories
C. Tell prospects about the benefits of Tealeaf
D. Sell products at a discounted price
Answer: B
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NO.6 What market factors is this target audience looking to address with the DMO solution?
A. Data security
B. Privacy concerns
C. Just-In-Time inventory
D. Data explosion and social media
Answer: D
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NO.7 When it comes to DMO's digital marketing execution, what are some of the key capabilities?
A. Strategic planning and budgeting
B. Product recommendations and email targeting
C. Measuring customer interaction across their lifecycle
D. Generating a pipeline of qualified leads
Answer: B
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NO.8 What is one benefit listed in the value proposition for the DMO solution's customer profiles
(LIVE Profiles)?
A. Instant insight into opt-in permissions
B. Provide a complete picture of customer interactions
C. Detailed history of a customer's word-of-mouth activity
D. Ability to analyze customer sentiment and opinions
Answer: B
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NO.9 Name the 3 factors that determine the price of Tealeaf software:
A. Page count, #Tealeaf Users, and Products
B. Products. #Tealeaf Users, and #Units
C. #Units, Page Count and #Tealeaf Users
D. Products. Page Count and #Units
Answer: B
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NO.10 What are some of the primary products involved in the DMO solution's ability to deliver
compelling personalization?
A. IBM Lifecycle and IBM AdTarget
B. IBM Digital Data Exchange and IBM Impression Attribution
C. IBM Digital Analytics on Premises
D. IBM Marketing Optimization and Interaction History
Answer: A
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Bien qu'Il y ait plein de talentueux dans cette société, il manque beaucoup de professionnels dans les domaine en cours de développement, l'Industrie IT est l'un de ces domaines. Donc le test IBM M2080-663 est un bon l'examination de technique informatique. Pass4Test est un site d'offrir la formation particulière au test IBM M2080-663.
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