2014年2月24日星期一

Pass4Test offre de Avaya 132-S-712-2 matériaux d'essai

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Beaucoup de gens trouvent difficile à passer le test Avaya 132-S-712-2, c'est juste parce que ils n'ont pas bien choisi une bonne Q&A. Vous penserez que le test Avaya 132-S-712-2 n'est pas du tout autant dur que l'imaginer. Le produit de Pass4Test non seulement comprend les Q&As qui sont impressionnées par sa grande couverture des Questions, mais aussi le service en ligne et le service après vendre.

Code d'Examen: 132-S-712-2
Nom d'Examen: Avaya (Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam)
Questions et réponses: 62 Q&As

Le test Avaya 132-S-712-2 est une examination de techniques professionnelles dans l'Industrie IT. Pass4Test est un site qui peut vous aider à réussir le test Avaya 132-S-712-2 rapidement. Si vous utiliser l'outil de formation avant le test, vous apprendrez tous essences de test Certification Avaya 132-S-712-2.

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Selon les anciens test Avaya 132-S-712-2, la Q&A offerte par Pass4Test est bien liée avec le test réel.

Le succès n'est pas loin de vous si vous choisissez Pass4Test. Vous allez obtenir le Certificat de Avaya 132-S-712-2 très tôt. Pass4Test peut vous permettre à réussir 100% le test Avaya 132-S-712-2, de plus, un an de service en ligne après vendre est aussi gratuit pour vous.

132-S-712-2 est un test de Avaya Certification, donc réussir 132-S-712-2 est le premier pas à mettre le pied sur la Certifiction Avaya. Ça peut expliquer certiainement pourquoi le test Avaya 132-S-712-2 devient de plus en plus chaud, et il y a de plus en plus de gens qui veulent participer le test 132-S-712-2. Au contraire, il n'y a que pas beaucoup de gens qui pourrait réussir ce test. Dans ce cas, si vous vous réfléchissez étudier avec une bonne Q&A?

132-S-712-2 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/132-S-712-2.html

NO.1 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor
software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C

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NO.2 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who
handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because
calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help
and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's
needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B

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NO.3 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give
supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya
Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.HierarchyManager
Answer:D

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NO.4 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio?
(Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C

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NO.5 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line
on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent
Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C

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NO.6 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your
customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was
received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the
agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D

Avaya   certification 132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.7 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages
to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B

Avaya examen   certification 132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.8 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent
Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B

Avaya   132-S-712-2 examen   certification 132-S-712-2   132-S-712-2

NO.9 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the
system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C

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NO.10 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the
customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent
releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when
the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and
the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B

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Est-ce que vous vous souciez encore pour passer le test Avaya 132-S-712-2? Pourquoi pas choisir la formation en Internet dans une société de l'informatique. Un bon choix de l'outil formation peut résoudre le problème de prendre grande quantité de connaissances demandées par le test Avaya 132-S-712-2, et vous permet de préparer mieux avant le test. Les experts de Pass4Test travaillent avec tous efforts à produire une bonne Q&A ciblée au test Avaya 132-S-712-2. La Q&A est un bon choix pour vous. Vous pouvez télécharger le démo grantuit tout d'abord en Internet.

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